EN HALKNING JAG ÅNGRAR

Halkade in på en blogg nyss som jag inte besökt på år typ kommer verkligen inte ihåg senast. Min uppfattning om denna person är och har varit sen jag tidigare lärde känna personen att personen är ganska korkad och falsk. Hur som haver det var en fråga som löd: Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? (Notera nu att man får verkligen förändra EN sak i VÄRLDEN) och personen ifråga vill ändra till... -Skattefritt på ALLT.
Herregud! Tänk om allt vart skattefritt i Sverige till exempel vilket hemsk land vi skulle leva i vill inte ens tänka på hur mkt tex sjukhus avgifterna skulle ligga på. Jag visste att personen var DUM men så jävla DUM trodde jag inte.
Jag är stum!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

hej min lilla älskling, gamalt modell kur för att bli bra snappt är kycklingsoppa o brus Cvitamin 3.ggr om dan, du blir nog lös i magen men det ränsar nyttigt i magkanalen jag vet att det funkar biliv mig, från din kära mor

2010-04-24 @ 19:39:23
Postat av: mammsen

hej min lilla älskling. kycklingsoppa ock brus Cvitamin 3ggr.om dan jag vet att det funkar . ett gammalt modell trick. puss o kram från mammsen.ps. allt e bra med oss

2010-04-24 @ 19:46:40
Postat av: sofia

har sett många som skrivit samma sak i sin blogg, men jag tror det kallas ironi!!!



gör fler inlägg älskar följa din blogg!!



kram soffis

2010-04-26 @ 10:15:36
Postat av: liingliing

Jo jag vet Sofia och jag ÄLSKAR ironi men i detta fall är jag 98% säker på att det inte var ironi...



Det ska jag göra, va kul att du gillar min blogg! Nu gjorde du min dag :D



Kram!

2010-04-26 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0