DET ÄR SYND OM OSS

vi är sjuka, små hängiga och krassliga. Men det går nog över snart. Imorn måste jag stada och lägga upp en plan för dom kommande månaderna och våra projekt. I morgon bitti åker vi till Laos för att få 2 nya månader återigen en visa run. Väskan fylld med sprit och cigaretter. Kollade på halva avsnittet av Ullared på kanal5/play, jag dör. Man kan ju verkligen undra hur många människor tänker altså. Visst blir jag också glad över att hitta billiga saker, men jag skulle inte spara i ett helt år för att kunna åka till Ullared i två veckor för att shoppa. Jag orkar inte laga mat fast jag är hungrig och jag orkar inte visa mig ute så jag dricker kaffe just nu. Igår gjorde jag en liten desert till Peter för han var så himla sugen på Lakrits. Jag gjorde en lakrits smet. Typ som en choklad smet man gjorde när man var liten och hade i 1 mililiter mjölk och 17 skedar Oboy. Jag hade i ett ägg, mjöl, massa socker och lakrits pulver och han smaskade i sig den innan jag knappt hinnit blinka. Nu ska jag tycka lite synd om mig själv tror jag, Glad Påsk!

Happy Maundy Thursday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0