CHILLIN MODE

Vi har gjort en massa nytta idag. Städat hela huset och vart och kollat myggnät och en annan sak till mitt lilla projekt som jag ska göra. Jag ska bygga ett bord, ett jätte fint bord i Tjockt trä. Jag var och kollade på en jätte stor tjock trä skiva idag och den kostade 450 baht. Väldigt billigt tycker jag, kul att ha nåt att pilla på också. Idag var vi också förbi Harry en sväng han bor ju nära Global House. Efter det åkte vi förbi Kjelle och skulle säga hej och hade turen att få äta Amons underbara mat som hade blivit över. Dom är för snälla och det var trevligt som alltid hos Kjelle. Imorgon kommer bli en bra dag hoppas jag det tycker jag ni alla ska hålla tummarna för. På Tisdag åker vi moppe till Chumpe och där kommer Tong och hämtar oss. Längtar så mkt efter honom. Min favorit! Tog en promenad idag också skönt som fan att röra lite på fläsket. Nu blir det sömn och sked.

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0