BUSY BOO

Katta kom hit i Lördags och jag hämtade henne på flygplatsen. Vi åkte hem och dumpade grejerna och åkte till Nong Prajak och tog 3 öl i kvälls solen. Efter det så åkte vi till natt marknaden och tog oss ett rör öl. Det fanns inte ett enda bord ledigt eftersom det var Chelsea - Man Utd som spelade. Folk var galna och sjöng och skrek när dom scorade. Grymt kul. Sen åkte vi hem och hetsa en sjuk Peter att följa med ut och vi alla gick till Brothers Club. Där dansade vi och drack. Efter det vart det D2 och sen var det plötsligt morgon. Vi sov till eftermiddagen och Kjelle ringde och bjöd över oss på middag och öl. Hans goa fru Amon fyllde år så vi vart där till 2 på natten. Mycket trevligt. Igår såsade vi bara framför film och åkte och handlade massa mat. Vi åt frkort vid 6 på kvällen och middag vid 22. Till middag lagade vi klyftpotatis och ungsbakad kyckling inlindad i bacon fylld med philadelfia, oliver och vitlök, knulla munnen.
Idag har vi också mest såsat. Men gjort lite nytta också. Jag och K var ute i Nong Sim och gick 2 varv med Pompe. Blev förföljda av ett riks mongo som frågade samma frågor om och om igen. Konstig människa. Snart ska vi laga mat igen. Igår kväll var det 37 grader klockan 21 på kvällen asså jag trodde jag skulle dö. Så sjukt varmt 40 grader på dagen. Helt sjukt varmt nu. Läste idag på internet att vår favorit bagare Dieter avled i Fredags av hjärtattack. Verkligen jätte tråkigt han var en mycket trevlig man. Nu måste jag fixa och trixa hoppas ni alla har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0