ANNA WHO?!

Jag och Peter sitter bredvid varann, Peter lyssnar på fotboll (och är lite putt för jag inte orkar göra lakrits röra) och vägrar lyssna på vad jag säger. Så när jag äntligen får hans uppmärksamhet och han lyssnar en sekund ska jag snabbt och högt säga - Har du sett vad Anna Book gått ner i vikt hon väger mindre än dig. Men allt går så snabbt och jag vill så jävla gärna att han ska lyssna och kolla på bilden så jag säger - Har du sett, Anna Blogg är smal hon väger mindre än dig. Hahahhaha! Anna Blogg, det var nåt nytt. Kanske finns en Anna Twitter också vem vet?! Peter fick ett leende på läpparna fast han är putt och då blev jag glad. 1-0 till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0