Thank heaven for 7 eleven.

Har sällan känt mig som en pojkbands idol som jag gör på 7 eleven. Där blir man uppraggad dagligen dejta mig hit och dejta mig dit. Telefon nummer lämnas ut och ja man får helt enkelt en daglig uppmärksamhet av den trevliga personalen. Det gillas.

Idag har det gått jätte bra på jobbet förövrigt skönt att vara igång med rutinerna igen. Morgonen börjades med en kaffe i solen på balkongen och en god morgon cigg. Gick ut på en promenad pompe och peter var med 2 varv runt nong sim vart det. Imorgon väntas gymmet och ytterligare en promenix. Lagade en god gryta åt och nu har jag lunch. Livet är underbart!

Flagnar som tusan över hela kroppen min färg verkar inte vilja stanna kind of sux!

Näe nu ska jag vila lite sen back to work over and out cinderellas!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0