Stor Städning & Träning

Japp det är vad dagen har inehållt. Skönt som fan att pumpa lite och att sova i ett skinande rent hem är ju kanske det bästa som finns. Har lekt plummer idag också skulle byta vattenslang i badrummet fan vad det sprutade nu i efterhand kan jag tänka mig att det såg ut som nån dålig porrfilm haha! Jag fick iallafall till det, jag är lite händig ändå. Idag lärde sig Pompe att sitta ifram helt själv på moppen. eftersom den är automatisk så finns det massa benutrymme ifram och där satt han så duktigt, ska öva lite mer med honom så man slipper ha honom i knät han är ju ganska stor nu sötnosen. Vi har bygt in en fet jävla stereo i moppen as grymt den sitter i sadeln skönt när man åker till Nong Wua So det är ju ändå 4,5 mil dit. Var på Tesco och böt vår blender idag också men det skulle ta 2 veckor innan det kom in nån ny lite surt och som hade tänkt att börja dagen med en banan shake får bli om 2 veckor istället.



Där nere satt Pompe, sån duktig vovve.


Meckarn
t
Stereon kopplas in

Stereon

Pompie

Så nu ska jag sova på riktigt.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0