Pancaking

Almost live from Udonthani. Mamma Sara lagar pannkakor till Peter och Pompe blev faktiskt lyckat den här gången till och med den första pannkakan vart bra.












Idag har jag vart ute och gått åkt och handlat massa tiger räkor och mango. Ska laga godaste soppan till middag Tom Yum Goong. Vitamin bomb i form av mango shakes mums! Ställde mig på vågen på Tesco också och fick ångest den låter och blinkar så hela köpcentret kollar åt en och sen avslutade den absolut inte på den ultimata siffran. Nu blir det hård träning och 0 chips i framtiden enbart frukt och grönt. Ska nog börja med Marathon träningen igen den var rätt effektiv. Måste bli helt frisk också så jag får damma av gymkortet. Peter har lovat mig en myspys jul med allt vad pynt och julmat innebär längtar så mkt Tongs familj kommer nog över och det blir klapp utdelning har hittat en tomte dräckt också som jag ska tvinga på Peter. Sådana stunder så finns det inget helre man vill än att vara med familjen, tur att jag har Pompe och Peter här iaf.

Nu ska jag jobba vidare!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0