Maja

Vet att jag typ har glömt och svara på ditt mail och Peter också hoppas det inte gör nåt. Mitt och Pettas råd om nyår är att vara utanför central world plaza vid 12 slaget det ska tydligen va hur grymt som helst. Peter vet bara lyxrestauranger och dom är ganska dyra eller en middag runt 2000 kr per person men det kommer det vara värt, alla Hollywood kändisar special bokar sig en gång om året för att få äta på just Sirocco som ska vara en av världens bästa restauranger. Annars har du RCA där det kostar ca 200 kr gå in det finns massa olika klubbar. Eat me finns det en restaurang som heter som ska va grymt bra och mkt billigare. Vad det gäller hotell så är kao san road i princip alltid billigast. Ett flärdigt hotell som inte är jätte dyrt är Lub d det ska vara mkt fint och jätte bra adress, kostar ca 68 kr/natt kolla deras hemsida www.lubd.com. Rekomenderar att ni bor där sjukt coola rum. Ett mkt bra tips att göra i Bangkok är att åka på en guidad cykel tur det ska va helt sjukt bra och man får se en annan sida av Bangkok här har du en sida för mer info bangkokbybike.com den måste du bara åka på. Shopping rekomenderar jag pratunam market där kan man bland annat handla kläder per kilo. Alla marknader i hela Thailand köper sina kläder på Pratunam. Sen är ju Chatuchak (Weekend Market) ett mkt bra val också där rekomenderas karta eftersom det är brutalt stort. Hoppas att jag har hjälpt dig lite på traven nu iaf. Ska försöka spara pengar och komma ner och fira nyår med dig och Mange. Mitt nummer är +66823007923

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack! Mailar dig...

2009-11-25 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0