Internet ligger nere

Det suger Internet är nere hemma sen i Fredags Tele 2 har 40-50 minuters telefon kö tid för att säga upp ett abonnemang, vart är världen på väg?!

Nu sitter jag hemma hos Kjelle vår tidigare granne och lånar lite trådlöst. Imorn kommer teknikerna tillbaka och fixar vårt internet ÄNTLIGEN! Hoppas allt kommer lösa sig då.

Boende i byarna har skitit sig och det gör mig ledsen i ögat hade sett fram emot det så himla mkt. Som sagt kan det bli lite missförstånd med Thai. När vi hade fått "klartecken" på att få sitta i skolan så menade thaisen att vi kunde låna deras trådlösa och sitta utomhus, det var inte riktigt vår plan. Så hejdå byarna och nu får vi bo kvar med psykopat grannarna. Vi ska kolla på ett hus med tomt och fin uteplats ett nybyggt hus imorn. Får se hur det ser ut. Det är en en plans villa med 3 rum och kök 2 toaletter tror det är fint men vi får se.

Samtliga gäster till MIN Julafton är bekräftade:

Bernt (Peters Pappa)
Kjelle Amon och Oskar
Tong May dön och daeng
Harry
Bosse Bungalow

Jag ska laga Jansson utan anjovis, Julskinka, "prins" korv, köttbullar, gravad lax och massa annat smaskens. Massa massa paket under granen, jag vet redan massa saker jag ska köpa till Peter.

Bokat i December hitills är

10/12 - Laos way and back

11/12 - Losos konsert med Tong och May

13/12 - Lucia firande

15/12 - Carabaos konsert med Sophon

24/12 - Jul Jul Strålande Jul

31/12 - Nyår u Udon

Längtar så himla mkt!

nej nu ska jag skälla ut tele2 sen åka och äta.

PS! Kjelle är världens bästa han kom hem fr Sverige nyligen och han tog med en haribo ask godis är mums och så fick vi apotekets glöggkryddor. Tack så mycket världens bästa Kjell!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: helena

Babe vad du har inplanerat:) å du ska verkligen fixa en traditionell svensk jul a´la lindqvist! soo cute!<3

2009-12-02 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0