I´m a fuckin Hero

Jag har rockat hela natten med mitt fina guitarr hero hela dagen också för den delen. hahaha asså jag börjar få lite kramp i mina armar. Idag köpte jag Guitarr Hero Metallica. Nothing else matters just nu. 7 eleven personalen verkar tycka att jag behöver ligga eller nåt, idag när jag fick in och handlade lite öl så stog den trevliga Daniel i kassan och stog och peka på hela personalen och frågade om jag ville "ha" nån av dom hahhaa jag blev lite generad minst sagt.
Det enda jag fick ur mig var att jag ville ha öl så dom kände sig nog inte så uppskattade. Peter har alltid sagt att det bästa stället att ragga på är 7 eleven och nu förstår jag honom för man behöver verkligen inte ens ragga det kommer av sig självt. Sjukt varmt idag förresten orka va ute i solen när det är så varmt nej verkligen inte jag åkte till complexet och njöt av air condition istället. Nu ska jag rocka vidare jag och mitt band.

Puss och Puss Du fria nord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0