Happenings in Udon

Det har hänt nåt stort här i Udon det första Mc Donalds genom tiderna har kommit hit. Det öppnade igår i slutändan av det gigantiska köpcentret (som inte öppnat än) UD Plaza. Kön sträckte sig utanför donken det var fullsmäckat. Såg det bara när jag åkte förbi igår kväll. Suget efter hamburgare var tydligen stort. Snart öppnar hela UD Plaza dom har kommit långt det kommer säkert vara 2 km shopping sen så har vi ju gamla nattmarknaden som redan är gigantisk. Kommer bli värsta träningspasset att gå runt där. Ser fram emot det.

Idag var jag på en kort prommis med Pompe på morgonen sen har jag ätit frukost bestående av 2 ägg och kaffe. Ska snart börja jobba känner att det kommer bli en bra dag. Peter var världens gulligaste imorse och väckte mig med en bananshake så himla god. Jag kompencerade det med att göra havregrynsgröt till honom till frukost. Man ska vara snälla mot varandra.

Bilder kommer upp senare idag lunch tid.

tillsdess mahalo och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0