Äntligen Fredag

Nu har jag precis kommit tillbaka från en trevlig promenad, ätit frukost bestående av mina 2 ägg och kaffe. Ska duscha och göra mig iordning för jobb. Känner att det här kommer bli en bra dag. Här kommer lite morgon videos och lite bilder från soliga Udonthani. I helgen åker vi ut till Nong Wua so och chillar med boysen hoppas på Sophons grillade ribs och lite boll lir, tar iaf med mig utrustningen ut. Dvs benskydd och fotbollsskor.



Vitamin bomb bestående av "falang" apelsiner mini bananer och
Mangosteen. Färsk frukt är något jag borde uppskatta mer med Thai.



Det kinesiska templet vid Nong Bua Lake. På kvällarna är det stora
trädet upplyst med massa röda kinesiska lampor. Ser ut som en
Dröm. Jätte vackert.



Jag och Pompis min kompis.



Nong Bua Lake.



Peter vid en av de "kinesiska öarna" i parken.



Godmorgon hälsning och puss



Peter badade i vattenspridaren man behöver inte mkt för att ha kul!

Hoppas alla ni fina får en underbar helg!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej,



Trevlig blogg!



Jobbar ni i Thailand. Har försökt läsa mig till det men har inte förstått- Är själv sugen på ett liv i Thai. Hur hamnade ni i Thailand?

2009-11-28 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0