GIRLS GIRLS GIRLS!




Sara & Sara på Meja

Finaste Sara & Finaste Sofie på ölstopp på väg till byarna det
var här bajsleken startade, först var jag skeprisk men gud vad jag skratta!

Inte liten och inte tuff BUT i wanted to go for a ride, är inte Moped Jessica här
får man ta det som finns...

Så matade dom fiskarna med chips. Vi såg en JÄTTE sköldpadda som
Sara Jane trodde var en orm som skulle äta upp henne, och en
GIGANTISK varan (stor ödla)

Dom va inte lika tuffa när dom trodde att dom skulle bli uppätna av "ormen"

Glada miner på Black Canyon

Så åkte vi runt och sjöng broder Jacob i kano.

Jag Sara och Sofie innan Sofie tatuerade sig.

Wee som gjorde dom fina blommorna

Han hade inte så mkt tyg på sina kalsonger hahaha! SUPER STRING!

Mys med finaste Sara Jane

Jag älskar det dära tattoo ljudet blev så sugen på å göra en till, men icke!

Sofies blommor

Dom var glada men jag grät och mitt hjärta sa aj aj aj! Hatar hejdås!

Sista måltiden tillsammans på flygplatsen.

i halmhyddan

Peter köpte dom här fina hängselbyxorna till mig för jag var ledsen
och jag bara älskar dom!

Nu har ni sett vad vi har gjort dom här 2 underbara dagarna! Hoppas det kommer fler sådana!
Kommer lägga in video sen funkade inte idag heller provar lite senare! Puss and Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0