SKYPE

Snälla ni som läser min blogg, jag skulle vilja veta om det är nån som inte vet vad Skype är?
Sen skulle jag också vilja veta när ni fick reda på vad Skype är...
Ni som läser KOMMENTERA! Det skulle göra min dag!

Godmorgon förresten!
Idag sitter jag och väntar febrilt på att det ska bli Fredag, för då kommer finaste Sara Jane & Sofie och det ska bli sååå kul. En riktig vän kur det behöver jag nu känner jag.
Annars är det väldans grått utanför och jag kommer nog inte göra speciellt mycket idag.


LIVE AND BE ALIVE!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag saknar din härliga stämma som alltid gör mig på SÅÅÅ bra humör!! :D

2009-05-15 @ 10:32:41
URL: http://rosatess.blogg.se/
Postat av: Jacob

Jag älskar dig, vill alltid ha det bra med dig

2009-05-16 @ 16:28:11
Postat av: Anonym

Hej!

Jag fick reda på vad Skype var för ca 4-5 år sen.

Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-05-17 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0