SARA JANE & SOFIE HAR LÄMNAT MIG

Jag har verkligen haft det huuur underbart som hellst! Sara Jane var världens gulligaste som vanligt och Sofie var helt underbar hon också! Vi har gått ut, shoppat, åkt ut till byarna, ätit massa gott, myst och ja bara pratat massa! Idag tattuerade Sofie sig också och det vart jätte fint! Ska lägga in massa bilder på vad vi har gjort också. Hinner inte nu för det är så SJUKT SPÄNNANDE och det är sista avsnittet NÅGONSIN vilket förmodligen kommer att få mig att börja gråta IGEN. Jag HATAR hejdå och jag grät massa på flygplatsen men Peter var så snäll och tröstade mig med att åka och köpa ett par jätte fina hängsel skjorts, TACK UNDERBARING! Precis som mamma ALLTID gick och köpte en mjukglass till mig när min kusin "storasyster" åkte tillbaka till Göteborg efter sina Stockholms visiter. Här kommer en video blogg och ett litet förlåt till pappa för att jag inte slutade helt och rökte. Nu har nicotin plåstrena komit och nu ska jag verkligen sluta röka!  Mer bilder och videoblogg imorgon på vad vi gjort! Tills dess får ni njuta av det här!


2 timmar senare:
Fan va jag lackar nu! Jävla youtube klipp som VÄGRAR laddas upp! Får kolla om det går imorgon, jag ska ge det ett till försök sen slänger jag in handduken och ger upp! Måste sova snart för nu har jag ÄNTLIGEN ställt om mitt dygn perfekt!
Nu sitter jag här och snuvar och gråter för slutet i Prison var sååå fint, men jag listade faktiskt ut det innan. Men åååh jag kommer aldrig mer få se ett nytt avsnitt av min favorit serie genom tiderna, Peter frågade till och med om jag ville ha dom svarta hängselskjortsen också hahaha! Det skulle nog underlätta lite men det fanns ju inte min storlek kvar!

Jag saknar Jessica också MASSA lite jobbigt det dära!

Mer roligt imorgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0