Naughty

Jag vet att man varken ska eller får smygfilma människor och definitivt inte publicera på internet. Jag vet också att jag skulle bli jätte arg om någon gjorde så mot mig. Men saken är den att jag gillar verkligen min granne han är ALLTID dyng full men alltid snäll och när vi flyttade in här så gav han mig en jätte fin budda medaljong som säkerligen kostar 5000 baht. Han är så himla underhållande att kolla på så jag vill bara dela med mig. Ibland får min granne raseri utbrott, varje dag tar han bilen för hans fru vägrar lämna ifrån sig moped nycklarna, oftast tar han mopeden iallafall. Han åker runt hörnet ca 50m köper en heineken sveper den och ja ofta spyr han upp den lika fort. Jag vill bara dela med mig lite av mannen som får mig full i skratt varje dag. Jag har också kommit på att jag ej borde hålla i kameran under längre film akter, som ni kommer se så glömde jag att dra tillbaka zoomen så nu får ni se både gubbens och mina brister.


Chansen är liten att gubben går in på min blogg läser och översätter till Thai på google translation så jag tar en chansning, han är ju bara för härlig så ni måste se honom.

Idag ska jag lämna in min kamera också så att blixten börjar funka igen så jag kan ta bra bilder.

Är otroligt glad idag också btw och det kommer nog fortsättas på den fronten om det inte händer nåt oväntat!

PUSS SWEETCHEEKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0