Mys Lördag

Idag vaknade jag först av ett underbart monsun regn och det är ju så mysigt när det bara låter så himla mycket så jag låg och myste under täcket medans Petta såg på Weed (Silver Fangs son) Ni som inte vet vad silver fang är kan antingen googla det eller gå evigt ovetandes.

Sen klarnade vädret och vi drog ut till Ratchabat och spelade basket i nån timme sen hem och duschade och sen åkte vi till Vietnames marknaden (Bobe) och Peter köpte ett par fin skjorts och en AS GRYM grå mellerad hood som jag bara vart såå avundsjuk på men när jag provade den såg jag typ ut som en Hockey spelare vid namn ISBERG (tack Jessica)! Iallafall så såg jag en jäääätte söt klänning som jag bara inte kunde hålla tassarna ifrån hur mycket jag än försökte så jag köpte den. Tyvärr får ni inte se den nu men jag sätter in bilder så fort kameran kommer tillbaka.

Sen åkte vi hem och såg dom 2 absolut sista och bästa avsnitten av Prison Break eller vi såg det ena sen åkte vi och käkade fin middag vid Nong Prajak och oj va fint och flärdigt det var. 2 öl slank ner i magen också. Vi åt en Jum vi beställde jätte räkor men det blev en herrans massa olika skaldjur. Krabba, bläckfisk, räkor, blå musslor och ja massa sallad, revbensspjäll med annanas i en annanas, stekt fisk (red sniper), Thai broccoli och avslutade kvällen med ett glass paket choklad sås och det sista Prison Breaket. Underbart och jag grät återigen jag är nog lite PMSIG.

Nu ska vi kolla på confessions of a shopaholic och sen sussa gott till smattrande regn!

Puss och Godnatt underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0