MORMOR

Mormor levde! Jag fick spasmer när hon inte svarade först men sen svara hon och jag har aldrig vart så glad över att prata med mormor. Jag är så skrockfull och orolig hela tiden och bara för att jag och Jensa och hela Rimbo IF var på aruba och badade och solade stranden var förövrigt gjord av regnbågs färgade pärlemo stenar i åt pastell hållet hur fint som helst så kopplade jag på nåt konstigt sätt ihop drömmarna och tänkte att Jensa ska ju få tillökning i familjen VILKEN DAG SOM HELLST (Jag är jätte nervös och biter på naglarna) Och när nåt dör så föds nåt nytt... Ja men nu var det inte så! Mormor sa dom finaste sakerna till mig och jag börja böla. Jag har som sagt blivit hur bölig och pmsig som helst senaste tiden.
Min och Mormors stjärna som vi tittar på varje natt kommer aldrig slockna!

Jobbet har gått sjukt bra idag, det regnar och det är svalt och skönt och ja, livet leker och jag leker med livet!

PUSS & PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0