Mina Converse


Vart inte riktigt som jag tänkt mig igår, mina Converse jag skulle köpa blev istället ett par jätte jätte fina stilette med prickar på. Jag har träningsverk i benen idag men jag trodde aldrig att det skulle gå så bra att gå i dom som det gjorde.

 Jag köpte en skjorta också beige med ett Ronja snöre. Jag har ALLTID velat haft ett Ronja snöre, ni vet ett sånt där läder rep som Ronja Rövardotter hade till och hjälpa Birk och klättra och allt möjligt skoj. Nu efter 27 år har jag äntligen fått mitt eget, haha!
Jag ville verkligen va Ronja och hoppa över gapet och käka Lovis bakade bröd och sjunga rövar sången och skrika vår skriket, och mobba rumpnissarna men det blev inte riktigt så haha! I HEARTS RONJA



Visst är vi lite lika jag och Ronja? Asså jag diggar ändå deras outfits dom är ju grymma, seriöst!

Visst är dom grymma?! I love them!

Peter fick också ett par nya skor, jag kan garantera att dom inte är i samma färg idag.


Vi hade en Tequila kväll igår och blandade så himla goda drinkar. Tequila, lime koncentrat och sprite och massa massa is. Mums! Jag lägger in fler bilder lite senare och berättar mer om vår lilla spontan utgång sen.
Nu ska jag äta Massaman, hoppas ni hade mys bland brasorna igår.

Puss

Kommentarer
Postat av: M

Jättefina skor!

2009-05-01 @ 18:29:34
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0