LOOP HOOP IS BACK!

Idag vaknade jag av att frukost stog på sängen. Gulle vännen hade gjort ost mackor och flingor. Efter det slängde jag på mig mina nya coola basket kläder, åkte ut och spela basket med vännen. Sara Jane och Sofie köpte ju också basket linne och skjorts när dom var här mina kommer bara andvändas på planen. Min J umanade mig på 21 när jag kommer hem och jag tror inte hon fattar vad hon har gett sig in på, det här är blodigt allvar och jag VET att jag kommer vinna ;) Ojojoj lilla gumman Hehe! Om vad vadet gäller är inte fastslaget än men det kommer bli storslaget!



Sen så köpte jag nya skor också förutom min gula whigger dress. Det stog mellan dom och ett par rosa låga converse men det blev dom här. Jag har blivit lite av besatt av skrikiga färger.



Dom här är lagom skrikiga liten touch av skrik.

Nu om en kvart ska jag slänga på mig lite ansikts klet och göra mig lite vackrare lite bättre och sen ska vi traska över till världens bästa grannar och gå ut och äta middag med dom. Ska bli jätte trevligt och jag kommer peppra med bilder. Deras son Oscar är så himla söt så man vill äta upp honom han får en extra liten guld stjärna i boken av mig för han inte skriker när jag håller honom. Han skrattar och sånna bebisar gillar Sara, en sån bebis ska jag skaffa när jag blir stor.

Hepp Hepp nu ska jag köra en sista spurt på jobbet har gått sjukt bra nu på en timme bara.

Hörs senare gullipluttar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0