Idag är en sån dag!

Jag vill åka hem, jag sitter här vid datorn och funderar starkt på att boka om min biljett och komma hem NU...
Jag saknar alla extremt mycket, mormor och farmor börjar bli gamla och listan är lång med anledningar om man säger så.
Ingenting går riktigt som jag vill nu och felet ligger helt klart hos mig och i mina händer att ordna det. Men orkar jag, mina mål är verkliga och realistiska men jag längtar ändå hem, vart hittar jag motivationen???

Att boka om biljetten igen är inte problemet, problemet är att min lägenhet är uthyrd till Oktober. Hemlös i Stockholm i sommar är kanske inte riktigt så jag ser att jag vill ha det, så klart finns det 100 andra möjligheter. Beslutsångest.

Jag vet att när jag landar på arlanda kommer jag må mer än toppen men efter 3 veckor kommer jag säkert ångra mig och ha ångest över att jag är så vek och inte full följer mina mål och drömmar. Men ett år till här, klarar jag det?

Jag skulle ge min högra arm för att ha alla som jag älskar och bryr mig om en dag här med mig, förmodligen skulle det lätta min hemlängtan en hel del. Jag vill hem idag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0