HUSH HUSH!

Middagen i Söndags var super mysig tyvärr gick min kamera sönder totalt så det gick bara att filma med den. Jag hann ta några bilder. Mamma tycker iaf att det är roligt med film klipp så då gör jag nån glad iaf.







Tänkte att ni kanske ville se lite MAT!  Här kommer lite bilder också...

Världens sötaste Oscar, så himla go!

mys pys whoop whoop

Jag och Orre Borre

Världens bästa granne Kjell

Restaurangen

I röd klänning har vi Kjells goa fru Amon med vänner och massa barn.

Roliga Roy

På kvällen gick vi ut en sväng och skaka rumpa på Climax det var samma musik som vanligt men man blir aldrig besviken ändå. Vakterna är så himla mysiga och kramgoa.


Pompe är sjuk han har feber, så han är helt lam och vill inte ens äta jordgubbs yoghurt eller sticky rice knappt kött som han älskar. Tycker så himla synd om honom. Han sover mest och är helt torr om nosen. Nu ligger han i mitt knä medans jag bloggar så himla tussig! Han har fått ett nytt halsband och ett nytt koppel som matchar min Lakers outfit. Gult och Lila! Så HOT! Ska ge honom en liten bit alvedon lite senare, han orkar liksom inte ens retas med Pad Thai (grann hunden) och det är typ det bästa han vet.

Skriver mer i fler inlägg, hoppas jag har stillat er abstinens lite nu!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0