Godmorgon Världen

Vaknade imorse efter ha drömt en massa mysiga drömmar, ville nog inte vakna egentligen bara fortsätta drömma, när drömmar är bra drömmar så är det oslagbart!

Ska nog jobba lite extra idag lutar det åt. Är lite rastlös och uttråkad idag känner jag. Man kanske ska åka till Charoen hotel idag och bada lite det är ju fett varmt idag typ 35 känns det som, men jag är ju ingen levande termometer så jag vet inte.

Igår kollade jag på Titanic ooh va länge sen det va, det föll en liten tår faktiskt. Är ju så sugen på American Gangster igen men den fick inte plats på minneskortet så det blidde ingen gangster rulle för mig.

Gud vilket ointressant inlägg verkligen! Kanske ska ta lite roliga bilder eller spela in en lite film idag, det skulle nog göra susen.

Be brave even if your not, pretend to be brave no one will notice the difference.

OVER & OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0