FINASTE THERESE HAR UTMANAT MIG...

Jag vet inte alls vad som menas med det eller vad jag ska göra men jag antar att jag ska svara på frågorna hihi!
Skicka vidare den orkar jag nog inte för jag är för slö för det!

Fyra TV-program jag brukar se: Prison Break, Sopranos, Vänner, Idol

Fyra saker jag gjorde igår: Prata med Jessica, längtade hem, internetade, kolla på film

Fyra saker jag längtar till: SVERIGE, familjen, vännerna, kärlek!

Fyra saker som står på min önskelista: Du, träffa familjen & Vännerna, gym maskin, att fittan ska börja betala!

Fyra saker jag avskyr: lögner, falskhet, krig, rotmos

Fyra saker jag tycker om att göra: umgås med vänner&familjen, bygga broar, åka båt, lira boll!

Fyra saker jag åt igår: en munk, nudlar, wok och kärlek!

Underbart!

Så Therese nu har jag antagit din utmaning men orkar inte skicka den vidare som sagt!

Puss till er och självaste Fröken Rosa!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaha... Min syrra utmanade ju mig och då kan man ju inte säga nej :D Kul att du hängde på iaf..

Kom att tänka på en galen kväll som slutade på drottningatan.. hahaha ;P

2009-05-13 @ 18:20:38
URL: http://rosatess.blogg.se/
Postat av: liingliing

Hahaha nej såklart inte! Ja den kvällen var blöt hahah! Men kul hade vi stumpan! Fler sånna kvällar på Drottninggatan nästa år kanske inte lika vild ;)! :D

2009-05-14 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0