Videoblogga

Jag funderar på att börja video blogga visa massa fina ställen här i nordöstra thailand, tror det faktiskt skulle kunna bli ganska kul! Får se vad som händer, det tar ju helt sjukt lång tid att göra om en film till youtube klipp så vi får helt enkelt se.

Idag har vi gått vår dagliga promenad och både jag och Peter känner oss pepp och glada idag, det är kul. Det låter typ som att vi aldrig är glada och det stämmer ju inte riktigt, men ni vet när man vaknar på morgonen och bara känner sig helt sprudlande glad. Så känner jag idag!

Så nu ska jag jobba och kanske skriver lite senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maja

Känner mig också sådan idag. Som om jag tror att alla ser hur fräsch jag är som kör prommis-Piltaes übertidigt på morgonen. Som om det givit nån extra glow typ.

2009-03-11 @ 13:56:05
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0