Vad har jag haft för mig då?

Jaa du jag har gjort lite allt möjligt dom här dagarna, allt från att ha varit på galopp till att bli livrädd över vår duktiga jakt hund som kallblodigt mördade en stor råtta i KÖKET... hallå hur fan tror ni det känns att laga mat nu, känner typ att jag komer bli biten varje sekund, tror iofs också att dom är räddare än vad jag är! Duktig Pompe säger jag bara!
NU VARNAR JAG FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!


Galopp med Krister det var verkligen en upplevelse, Thailändare är ju spelgalna och stämningen på galoppen var typ helt galen. Dom skrek och jublade och ja ni vet så som det ska va på en tävling. Vi bettade 3 lopp och gick hem fattigare. Sved i plånboken när vi förlorade dom 50 bathen vi satsade hahha!







Blek efter sjukligheten och bakis på det, är inte livet underbart ibland?!



I torsdags så beslutade vi oss för att försöka supa bort sjukligheten när den var som värst och det funkade! Jag blev helt frisk av Whiskeyn och nu är jag back on track och jobbar! Skööönt hatar att vara sjuk och värst är det innan det bryter ut.
Kvällen var magisk, vi började med att åka hem till Harry och drack lite grann efter det åkte vi hem och duschade och gjorde oss fina och begav oss till en helt nyöppnad restaurang som jag har vart sugen på i 6 månader, nu är den äntligen klar. Vi satt i en hydda som dom hade byggt högst upp i ett träd, det fanns 2 hyddor med en hängbro emellan allt var på kostat och mkt vackert. Live band och big screen med fotboll. Ena hyddan hade till och med aircon och kareoke. Ägaren var fantastiskt trevlig och satt och pratade med oss i säkert en timme, hur gullig som hellst han var läkare men slutade med det och spenderade hela sin förmögenhet på detta ställe för att han vill göra folk lyckliga, och det gjorde han oss! 40 miljoner baht har han lagt ner på detta ställe, 40 miljoner baht = ca 7 miljoner kronor. Med andra ord EXTREMT mycket pengar. Efter det mötte vi av en slump Lalida och Art och vi gick tillsammans till D2 och sen till nåt karaoke ställe på slutet vart jag så förfriskad så alla bakterier hade dött och jag somnade som en stock i sängen.

Dagen efter det var en fetto dag 2 flr 1 pizza på pizza company EXRA cheese och chips, glass caramellsås och godis fråga mig inte hur vi lyckades proppa i oss allt detta men det gjorde vi så nu är jag typ 7 kg tyngre.

Juste fick tips av K att Bengt hade öppnat sitt mack ställe och vi gick och käkade en köttbullsmacka och det var såååå gott, fick lax på och ägg med kaviar lingonsylt och massa räksallad gaaah det läskade i munnen kan jag säga!


Ha en nice kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0