UPOP

På Torsdagen vart P & jag så fruktansvärt trötta på fitt telefonin så vi skulle åka till 7 Eleven och köpa lite godis, men det slutade med 2 sodavatten och en cola hmm vad skulle vi ha det till tro när det stog 4 flaskor whiskey i kylen. Jaaa men visst du tänkte helt rätt, grogg virke så klart! Vi bestämde oss för att gå ut och prova det "nya heta stället" Upop. Vi satte oss och hade precis hällt upp en lite rackare och vem ringer inte då, jo Sophon mitt lilla hjärtegull jag böev verkligen jätte glad och han kom hit efter 5 minuter. Han var här i typ en kvart sen bestämde sig han och Joy för att åka och äta, vi visste att han inte skulle följa med ut för han hade inga pengar och han gillar inte att gå ut utan pengar även fast vi skulle ha betalat allt. Så vi gick själva till Upop och jag måste säg att jag gillade stället, sjysst inredning och riktigt bra musik. Efter Upop så gick vi vidare till Ongsa jag blev överkörd av en bil på vägen in eller min moppe iaf en bil backade och backade mer och mer in i mig tills han fattade när alla skrek. Moppen fick sig en liten kyss men jag klarade mig oskadd. En riktigt trevlig kväll som avslutades även den med en dusch och god sömn.

Måste bara säga en sak, fan va man blir bakis när man börjar komma upp i åren. Jag har aldrig blivit så här bakis över så lite tidigare, jag klarade lätt 4 dagar på raken förut och nu går jag ut en kväll så känns det som att någon har torterat mig i 24 timmar typ. Nästa utgång blir under sonkran, då är det krig som gäller. Ning kommer upp från Bangkok och vi har blivit bjudna till Paengs familj i Ban Luam. En dag i Nong Aa en dag i Ban Luam och en dag i Nong Prajak så ser schemat ut för årets största vattenkrig, längtar redan vilken lycka det är på Songkran och när jag tänker efter 3 dagar + mina bakfyllor på sistone saaaataaan jag kommer va sjuk i en vecka om det ens räcker, men det kommer vara sååå värt det (tror jag eeeeh)

Nu ska jag fylla min mage med lunch!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0