TRATTEN & ÄRRET

Idag har jag fått in mina rutiner, har vart sjukt glad idag för att jag klarade mitt högt uppsatta mål igår. Somnade med gott samvete och vaknade med lika sådant. Jag har ett högt tempo nu och har vart otroligt fokuserad och motiverad precis så som jag har önskat att det skulle bli. Morgonen började med en kopp svart kaffe och en morgon promenad med lille tratten, kallar honom så för att han har vart i slagsmål IGEN! och fptt ett stort sår på "kinden". Vi fick köpa en tratt som han så klart slet av sig direkt och igår fick vi köpa en ny, börjar bli stammisar på djur sjukhuset. Om några veckor ska vi vaccinera honom också 6 sprutor blir det. Idag ska jag leka doktor och ta ut Peters stygn kommer bli en givande beprövning.  Nu är det snart lunch och det har gått förväntansvärt bra och vi ska ta en promenad med Pompe the Träätt till 7 Eleven och köpa oss en välförtjänt iskaffe. Sen blir det jobb jobb och åter jobb!

16:e minnet kommer lite senare...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0