TA HAND OM ERA NÄRA OCH KÄRA!

I Söndags åkte vi ut till byarna och som väntat så blev det fest. Vi försökte tappert  att undvika fest men det gick ju absolut inte eftersom vi passerar alla våra vänners hus på vägen till Petts pappa. Det blev Malam Sing för oss och som vanligt var det helt sjukt kul! Blev på samma gång lite ledsen för fick höra att en av mina bästa vänner några dagar inna vart med om en bil olycka. Jag fattar inte hur han överlevde det är för mig ett mirakel ska jag säga. Han visade mig bilen hur den såg ut efter kraschen, bilen vart heeelt ihop tryckt, hela fronten såg typ ut som ett russin. Han hade kört på fyllan på motorvägen eller egentligen en landsväg men när det slutar vara 3 filigt så bler det tvärst en filigt och vet itne riktigt om han tänkte på det men han körde 140 km/h  rakt in i en stor lastbil... När nåt sånt händer börjar man tänka på vart man har alla sina vänner och familj och hur mkt man hör av sig till dom. Jag är lycklig att han överlevde. Vi träffade också vår kära vän polischefen över hela provinsen Mr Erawan som vart mkt glad över att se oss, han tog med oss på Muai Thai och Peter vart ärad att dela ut vinst blommorna till boxarna. Vi gick såklart in gratis eftersom vi var med självaste chefen. Peter lyckades också spilla ut en hel öl över polis chefen, ni kanske ser att han är blöt på skjortan hahahah! Här kommer en liten eller en lång sumering av kvällen i bilder, som ni vet älskar jag bilder så här kommer lite ögongodis från Mango Festivalen!













PEACE & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0