Sara ut och in

Håll i er nu för det här kommer ni skratta åt, eller jag gjorde det iallafall skrattar ni inte har ni säkerligen dålig humor hehe!

När jag var lite så kallade min Pappa alltid mig för Sara ut och in och Sara bak och fram. Varför? jo för att jag ALLTID satte på mig mina kläder antinget ut och in eller bak och fram. Detta har liksom följt med mig och jag gör det fortfarande. Jag kan till och med sätta på mig hoods bak och fram och inte känna att luvan sitter vid min hals. Ja detta är väldigt konstigt men nu ska ni få höra.

På min födelsedag när vi gick ut på Climax (disco) ska jag knäppa en knapp på min klänning och känner ingen knapp, jag får tänka ett tag och ser att tyget på min klänning har förvandlats till mer vitt än rött. Vad har hänt? jo jag har gått en hel kväll dansat och haft kul men min klänning ut och in. Hahahha... jag springer in på toan och hoppas för guds skull att det inte är kö. Men helt ärligt vad trodde jag, tjej toan på ett disco har ni nånsin vart på en tjej toa som det inte vart kö på, nej exakt så det var till att stå där och skämmas lite och in på toan ut igen och denna gången med en mer röd klänning än vit. Kanske ska bli lite mer uppmärksam... Hahhaha! Kul var det iaf jag bjöd på mig själv.

Puss alla fina!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaha... min syster har samma syndrom :)

sötis!! ;)

2009-03-21 @ 09:46:56
URL: http://rosatess.blogg.se/
Postat av: Maja

Underbart! Hahaha

2009-03-23 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0