DANCE FOH ME SUGAH!

Ja det blev ett til på en gång till å me...

Imorse sov jag aldeles för länge vaknade inte förrän 11:30. Gick upp åkte till Non Sin gick 2 varv rint sjön med Pompe och Peter sen åkte jag hem och gjorde mat Yum Vounsen, jag blir bättre och bättre men allt annat från perfekt. Jobbet går inte bra nu tack vara telefon fittan, så sjukt irriterande, men jag kommer inte komma hem till Sverige förr
n jag har avklarat mitt mål och håller det på såhär många dagar till ser det ut som jag kommer vara här ytterligare ett år. Jag ger aldrig upp! Jag ska ha mitt nedrans hus och ha mina lån avbetalade innan jag åker hem så är det!
Idag började Mekong Export Festival här i Udon också fan det är ju festivaler varje månad här typ är det inte Mekong så är det Ban Chiang festival och är det inte Ban Chiang så är det Sport Festival och är det inte Sportfestiva så är det Kinesiska Nyåret och är det inte näe nu ska jag sluta... Men aaah ni fattar. Dom invigde festivalen som om det vore millenium skiftet typ Hur mycket fyrverkerier som helst,tur att det var under lunchen. Har inte vart där än och kommer nog inte gå heller. Vissa dagar funderar jag bara på att skita i allt och supa i ett år istället så jag kan glömma hur jävla dålig jag kan va ibland, jaaa jag vet ta tag i det istället och bättra det som jag gör det, men det är inte så jävla lätt. Jag skyller helt på företaget som fuckar upp allt genom att sätta in en massa jävla skit kunder, det här förstör mina dagar och ger mig ångest speciellt när jag har en väldigt sträng budget att hålla. Så nu har jag gnällt klart och nej jag kommer absolut inte ta till flaska det var mer ett uttryck.

Den 13:e ska vi på Malam Sing med Tung ocvh Paeng som förra året, vi har gjort det till en liten tradition och traditioner ska hållas. Vi ska möta dom vid  Ban Luam där Paengs underbara syster bor så ska vi äta massa massa mat och dricka massa massa whiskey och lyssna på massa massa musik. Kimmer bli sjukt kul!

Om idioten hade skött sig hade jag inte behövt sitta här och klaga idag! Fast och andra sidan är det ju jag som är en idiot i första taget som "bjöd" idioten på den här goda soppan!

Aggresivt inlägg, nästa blir gladare jag lovar!

Peace out G´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0