COFFEE & DONUTS

Idag åkte vi och köpte massa gottis pålägg och skulle köpa grovt bröd på Dieters så var det stängt, fasiken också tänkte vi. Sen kom jag på att vi har ett Thailänskt bageri runt hörnet så vi provade åka dit men dom hade inget bröd bara bakelser. Dom hade munkar och blåbärsmuffins och massa andra godsaker. Vi frågade såklart vad det kostade och blev CHOCKADE! en munk 5 baht = 1 kr 25 öre typ en påse med typ 5 blåbärs muffins 20 baht = 5 kr heeelt sjukt så vi handlade brownies för 2,50 kr en påse blåbärsmuffins och 2 munkar 50 baht hahah fy jag kommer bli fet nu när jag har upptäckt den där guldgruvan hahah... nu ska jag jobba på sig! HEJRÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0