BANGKOK MARATHON

Tro det eller ej, jag och bästaste Petta ska spriga Bangkok Marathon i November. Det börjar 2 på natten och är 4,2 mil typ lite mer. Det kommer vara vamt att springa i världens varmaste huvudstad och jag kommer typ att dö men det kommer det vara värt. Idag orkar jag nästan springa 1,5 km hahahhaha jag dööör va kul! Men nu ska vi träna varje dag så jag hoppas att kondisen kommer bli bättre annars finns ju alltid min vilja och envishet. Det kommer typ vara 50 000 som springer räknar dom med och alla ska springa i gult för att hedra kungen, gult är Måndagens färg och kungen föddes på en måndag.

Där ser ni mig där?? Nej men ni kommer jag lovar!

Har fått sjukt mycket motivation från min underbara oodilally som är så duktig och ska springa Stockholm Marathon hon är så sjukt duktig joch jag blir motiverad och stolt över hennes träning. Jag ska nog fråga henne om inte vi kan ta en liten runda när jag kommer hem alltså en BARrunda haha!

Puss och godnatt!

Aah juste Mamma jag lovar att när jag kommer hem så ska jag stanna hemma i MINST 3 månader och bara kramas och pussas med dig hela dagarna långa för jag älskar dig mest i hela världen! Men inte skoja med mormor så dära hon kan få hjärt atack! Saknar dig varje dag!

Kommentarer
Postat av: Malisen

Snart är min Marathonträning över, ska bli så skönt att vara lite fri igen! Fast iofs, ett marathon till i november... Hmmm... =) Tipsar om marathon.se där finns träningsprogram som jag följer. Stor Kram Hälsa P

2009-03-30 @ 19:54:20
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0