27

Jaha då var man 27 då, och det ska ju så klart börjas med en fet bakfylla, grattis liksom... Hahaha!
Igår så kom Peter, Harry och Bengt hit och vi hade bullkalas med lite wirre. Allt var köpt från bageriet här nere och somvanligt var det delicious! Blåbärs muffins och massa olika donuts gottgottigottgott...

Sen på eftermiddagen åkte vi hem till Harry och kollade på Sällskapsresan och drack ännu mer wirre pirre. Fan va jag älskar Sällskapsresan den är helt genialisk och den beskriver verkligen Svenskt beteende på ett klockrent vis. Måtte jävulen ta alla fruntimmer säger jag bara! hahaha!

Jag fick en jätte vacker bukett med rosor och andra blommor av Bengt så himla sött av honom!

Sen efter vi hade vart där så åkte vi till Rui Suk det har tydligen blivit "the new black" för falanger massa folk och jag blev bjuden på lite öl. Vi satt och snackade lite med Oddie som just hade bajsat på sig, ja olyckor kan hända lätt i Thailand och jag å P brukar säga " om man inte har bajsat på sig nångång i Thailand så har man inte varit i Thailand" hahaha! På ett skämtsamt sätt alltså för er som inte förstod det redan.

Efter Roi Suk åkte vi hem till oss och duschade och gjorde oss i ordning Lalita hade messat mig och hon and the American girls skulle gå ut så vi skulle ringa henne men lämnade vår telefon hemma. Ringde från vaktens telefon och då svarade hon inte :( lite synd men vi hade sjukt kul ändå! Vi åkte till Cllimax och alla var glada att se oss det var ju så länge sen nu. Så 4 servitörer torkade vårt bord var och varannan minut och dom var väldigt nyfikna haha! Dansade sjöng pratade ja ni hör ju själva det var en alldeles underbar födelsedag! Tack mina vänner för en fin kväll samt alla Svenska vänner för alla gratulationer!

Efter Climax åkte vi till vår favvo restaurang där vi var och åt när Peter fyllde år. Igår slog ju alla prismässiga rekord jag fick en chock. Vi beställde in 4 rätter. Morningglory (Thailändsk bladspenat) stekti i vitlök och bönor, Yum (spicy salad) kai kem, Chinese stew, kai jio ma pat krapao mo (rätten som jag visade tidigare) vi hade is och vatten 145 Baht  Helt sjukt v billigt det är! förstår inte vad dom går runt på, allt jag vet att mkt det är galet  mkt folk där.
Kvällen avslutades på D2 och vi drack några drinkar sen gick vi hem och duschade och pratade skit och sov.

Nu ska vi snart åka och handla massa fläskfilen och fylla på förråden.

Hörs senare
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0