18 DAGAR 18 ÅR

Ja då börjar vi...
18 var ett stort nummer för mig, fick gå på krogen, flyttade hemirfån och förlovade mig. Jag kommer ihåg när jag var utomlands helh själv första gången och det var med Peter vi åkte till Dominikanska Republiken. 2 Veckor var vi borta och spenderade så mycket pengar så jag än idag inte fattar hur vi lyckades. Champagne, lyxmat och vackra stränder.
Jag ska säga att vi såg typ ingenting av Dominikanska det är väl det ända jag ångrar med den resan att vi inte gjorde mer.
Näst sista dagen skulle vi ut till Bacardi islands och bussen missade att plocka upp oss. Det här var den absolut sista chansen för oss att åka på en utflykt så jag vart helt hysterisk och stog och skrek på personalen som arrangerade resan. Inte så moget men alla som känner mig vet väl också att jag har ett ganska hett temprament, mamma låg du med en latino eller nåt i samband med att Pappa och du gjorde mig??? Hahah... Så det var det minnet det mer kommer imorgon nu ska jag formatera och sen åka ut till byarna. Lolita ringde mig igår och ville gå ut en sväng men vi har ju så mkt att fixa så jag hoppade det, det blir en kaffe i nong prajak på måndag istället.

Puss

Kommentarer
Postat av: Dissmaster M

Äntligen har jag hittat dej! Jag kommer ihåg din nervositet i köket i Granlund innan den där resan. Du, jag, din mamma, nudlar och cigaretter och en massa prat! Kram Saknar dig ibland

2009-03-01 @ 22:33:04
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0