17 DAGAR 17 ÅR

Nu blir det mycket Maja. När jag blickar tillbaka så hade jag nog "the time of my life" Maja och jag hängde nog mest hela tiden när vi var sjutton. Det enda problemet var att Maja flyttade ner till Vänersborg så det blev dagliga telefon samtal. Vi var alltid hemma hos henne i Svanberga när hon var hemma och varje Tisdag tittade vi på Ally Mcbeal. Hennes systrar ville alltid få tyst på mig så maja och systrarna gjorde alltid 2 stora bunkar med popcorn en till dom och en som dom satte i mitt knä så jag skulle hålla tyst. Sen var det ju såklart "parken" på helgerna med en kvarting Brännvin special och 2 cider. Hahaha... Jämt samma sak! Man kan ju inte sluta med ett vinnande koncept. Jag saknar dig Maja jätte mkt jag ska bli bättre på att höra av mig!

Nu ska jag formatera min dator så den blir pigg....

Kommentarer
Postat av: Maja

2009-03-03 @ 10:12:46
URL: http://malisens.blogg.se/
Postat av: Maja

Those were the days!

2009-03-03 @ 10:13:40
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0