16 ÅR 16 DAGAR

Ja hihihi... Erken, Svanberga, M&D typ. kommer ihåg när vi var hemma hos Jeanette och hade lite halloween fest vi gjorde det jätte fint och massa fina vänner var där. Jeanette berättade en sak som hon aldrig kommer glömma, det var när jag kom in till hennes pappa och frågade om han hade en flaska som jag kunde hälla upp sprit i jag hade nämligen en DUNK med HB hahah Hur tänkte jag då??? 16 år och fråga hennes pappa om en sån sak.. Det slutade med att en person spydde i badkaret och små plock gurkor låg över hela Norrtans "main street" hahah, samma år åkte vi också över till Ålänningarna i vår klass och hade feting fest vi gick på det sämsta "rave discot" jag har varit på och fina foton togs den kvällen med medias kameror. Nu har ni fått en glimt av mitt 16 åriga liv...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0