15 ÅR 15 DAGAR

Ja vad ska man sägadet blir närmre och närmre från att minnet är helt borta...
Kanske inte var så bra idé det här ändå...

15 då vare mkt fotboll med Rimbo, mkt träning och matcher. Det var mycket fester ute hos oss i GL och vi fick säkert plats 30 st i min lilla gäst stuga på 9 km2 hahah... Mkt Sthlm var det också speciellt Stureby. Jag kommer iåg den enda matchen i mitt liv när jag gjorde 2 nick mål på samma match. Jag har gjort många mål men dom här var värda att minnas, jag var faktiskt duktig jag kanske inte skulle ha lagt av för smyg rökningen och tjyv supandet i Rimbos nejder?!
Hela sommaren umgicks jag med Nicke och Jonas vi  satt mer eller mindre fast i varann.

Så nu ska jag sussa efter en alldeles värdelös dag! Fan kan inte bara telefonin funka bra och kunderna flöda som vin!?

Natti Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0