WEEKEND IN BANGKOK

Spontant och snabba puckar kan vara nåt som kännertecknar mig. På morgon promenaden så bestämde vi oss för att åka ner till Bangkok inatt med 3:e klass tåg (jag har alltid velat åka 3:e klasståg) imorgonbitti fixar vi ett nytt pass till Peter. Vi kommer bo hos vår vän Ning tills på Söndag då vi förmodligen kommer att ta nattbussen tillbaka till Udon. Vi kommer vara hemma i Udon i 2 dagar för att sedan bege oss till Laos för nytt visum. Efter det blir det lungt i 2 veckor sen ner till Bangkok igen för att hämta passet. Mycket resande nu och far och fläng men sen blir det hårdkörning på jobbet.

Imorgon kommer vi sitta på toppen av en skyskrapa och dricka mojitos och äta oliver. Älskar alla skybars i Bangkok det är helt makalös utsikt och man känner sig som en drottning. Denna gång blir det antingen Vertigo eller Nest (som är Svenskägd på Le Fenix Hotel) Eller båda, vilket fall som helst kommer jag filma och fota massa massa.

Vertigo

Nest

Så nu kommer ni verkligen ha nåt att se fram emot. Helgen kommer bestå av shopping i Chatuchak den mils långa helg marknaden samt Pratunam och The Mall i Bankapi. Kommer förmodligen ta en 2 timmars massage också, det är verkligen inte synd om mig!
Ska bli så underbart att träffa Ning & Gai igen senast vi träffa Ning var en blixt visit i April under Songkran.

Jag kom just hem från 6km i Nong Prajak, ingen prinsessa denna gång. Det var nog en av de jobbigaste löpningarna jag vart med om men ack så skönt det kändes efter! Pompe är nyduschad och jag har sjukt mkt att göra.
Duscha, åka ut till byarna och lämna Pompe, packa, ringa massa viktiga samtal, ja en massa helt enkelt!

Vi hörs om 3 dagar underbaringar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0