VI ÄR 27 ÅR!

Jag och Peter är 27 år och det märks verkligen på vår mogna attityd. Igår hade vi förfest och jag filmade förfestens höjdpunkt! This is how we party dudes!



När jag och P va i Dalarna för många år sen så sysslade vi med samma sak en hel kväll. Min lillebror satt och tok skrattade och jag var inte sen med att hänga på. Plötsligt hände det, den perfekta fisen kom och det blev ett stort eld hav. Jag fångade det på film men tyvärr så var det på min mobil som inte längre fungerar. Igår var det fläkten som blåste för mycket så det blev inte helt lyckat men jag tycker och kommer nog alltid tycka att fis och bajs humor är en av dom roligaste. Jag varnar känsliga tittare för klippet. Bättre sent än aldrig.

Ha en fin kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0