COMING UP!

Idag kände jag mig sjuk när jag vaknade. Efter 4 alvedon kändes det bättre och jobb dagen har gått bra än så länge. Vi har ju lite press på oss och vi har klarat det varje dag och vi måste klara det i en månad till. En sträng budget och lite kniven mot strupen, men det gillar jag när jag har lite press på mig. Inte när jag ligger i underläge men när jag har kontroll över situationen då funkar det guld! Den här veckan kommer bestå av jobb jobb och jobb. Vi ska till en husbyggar firma i dagarna också och kolla priset samt mer info om vårt hus vi ska bygga. Har hela tiden haft ett hus som vi har haft i tankarna men nu har vi bestämt oss för det här huset. Det är så grymt. Vi ska bygga det i vit betong och 120 m2 så det kommer vara lite större än det på bilden. Det på bilden är 80 m2. Utanför sovrummet ska det va en pool som går längs halva långsidan 2 decimeter från sovrummet så det ska verkligen ligga tight inpå. Andra halvan kommer det vara terass med pingis bord och biljard bord samt sköna ute möbler. Kommer bli awesome!



Visst är det fint?! Älskar fönsterrutorna och det kommer vara uppdelat på ett annat sätt. Jag vill göra det som så att jag vill dela upp 30% med en vägg med ett sovrum och arbetsrum sen öppen yta mellan kök och vardagsrum det enda som ska skilja dom är en toalett i mitten av ytan. I sovrummet kommer det även finnas yta för en walking closet och från sovrummet ska man kunna hoppa ner direkt i poolen. Jag vill ha en vattenrutchbana från taket också men det tyckte inte Peter var en så bra idé så vi skippar den lilla fantasin hahaha! På taket kommer vi bygga en terass med gräsmatta och mysiga lampor. Åt alla håll från huset kommer det vara berg och dalar. Köket kommer se ut så här.



Nu blev ni paff va?! Nu måste ni alla komma och hälsa på mig, då skulle ni göra allt complete!


LOVE TO YOU ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0