TWISTER UTAN MATTA

Förra sommaren var typ den bästa sommaren på ah jag vet inte hur länge. Allt vi gjorde vart kul och vi hade så många fiffiga idéer. Jag och finaste Maria körde till exempel alltid Twister utan matta. Det var typ det roligaste! Det vart populärare och populärare och ryktet spred sig och alla ville vara med, men bara dom bästa och modigaste fick en plats i det osynliga twister laget. På tal om mod ska vi kanske också nämna att det är inte världens mest ofarligaste sport, AC's axel gick ur led och en och annan skada vart det nog också men ack så värt de var! Här kommer en av mina favorit bilder.


Maria i brygga, jag i krabbställning, Zozo överst och Ac vid sidan innan axeln gick ur led.

Ville egentligen bara påminna alla mina underbara tjejer vilken underbar sommar jag hade förra året det var ni som gjorde den. Ni är underbara! Jag saknar er otroligt mycket varje dag och jag längtar tills vi får leka sommarlekar igen.
Tiden går fort och snart står jag där under er igen och krossar er på osynlig twister och breakdansar bättre än nånsin!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0