TAM MAI MAI RO

blev ingen springning idag, det är inte pga mina nya skor för WE HAD IT WE WAS MAGIC. Nån höll mig vaken lite för länge i natt så jag inte kom upp imorse ;) Men det gör inget jag hade chansen på eftermiddagen men jag fick ett Latino inspirerat utbrott efter ett varv runt parken så jag åkte hem istället. Ibland blir jag galen, mitt tålamod är inte direkt bättre efter jag har slutat röka. Ni kan ju tänka er att det va DÅLIGT innan och nu vet jag inte ens om det finns ord för det. Det blir väl bättre med tiden hoppas jag annars börjar jag fan röka igen!

Pratade med Julius och Zozo igår och det var mys. Var ett tag sen nu och när man saknar personer jätte mycket så är det så skönt att höra deras röster så det var en big hit! 

Jag blir galen på att jag inte har min kamera så imorgon ska jag åka till Samsung och fråga vart den håller hus. Jag saknar min lilla rosa tekniska minnes påminnare. Bloggen är ju bara SÅ tråkig nu när jag varken har bild eller filmer. Kanske ska passa på att lägga in lite gamla bilder typ det bästa av 2008 2007 & 2006. Vore väl trevligt?!

Nog med text fellas!
Puss



Kommentarer
Postat av: helena

Jaaajaaa lägg upp favoriter från way back! de e såå kul!! vill ha bilder:) bra att du berättat! va verkligen på tiden! alla älskar dig<3

2009-06-05 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0