SOMMAREN 2008


Jag och Maria myser på Reggae ön

Sommar med bästa tjejorna

Sommar Dopp

Bästa dagen!

Öl, grillning, reggaefest och sommar

Invigningen på Skansen med finaste tjejorna var mysig

Happy Happy finaste Sara Jane och Jossan

Fika med Maria och Sophia

Celebritys!

Vin hos mig

En av alla dessa trevliga stunder hos Maria, vi spela instrument!

THE day

klockan 10 på mogonen måste man dansa på bordet i följa John!

Hotstuff Lindoos

Me et Chulliioo

Inkletad i guld och sminka

Vi dansade Dirty Dancing

Paraden

Jukka&Piirjo åkte till Finland med alla Finska flickor


Så anordnade vi fiskdamm för våra finska flickor...

Veli Matti fångade gammel gäddan, krok i armen skönt Hahaha!

Ivriga tjejer i fiskdamms kön

Tillslut fick Veli-Matti sin fångst

Bauli var också överlycklig!

Annikki var i extas

Mys efter vinsten

Vinnande laget av charaderna

Vinnarna i tuggummi tävlingen

Bauli Arjja Piirjo

U TALKIN TO ME?

Underbar dag!

Vi åkte till Uppsala Dano, jag, Maria, Bree

Vi provade "LYFTET" vi kom vi såg vi segrade

Me & Bree

Malins kruka gick sönder....

Malins kruka lagades!!!

Jag natt pussade på finaste Zozo

Vi va på Gentleman på Grönan

I MADE EM DANCE FOH ME!

Jag, Sara & Maria på Kattis

Vi hade parkhäng


This was the summer we was magic!
Puss&Enjoy

Kommentarer
Postat av: Looli

ååh Jag dör! Så underbar sommar :) LOVE IT!

SAKNAR DIG MITT HJÄRTA!

2009-06-10 @ 11:36:05
Postat av: chullooo

Åååh vad fint hjärtat! Saknar alla :(

Mycket!!!

2009-06-10 @ 12:54:45
URL: http://followthebeat.blogg.se/
Postat av: annikki

men sara. jag dör. fyfan, vilken sommar. jävlar. saknar dig.

2009-06-10 @ 13:11:03
Postat av: zozooooo

ääääälskling vad härliga bilder!!!

Miss u like soooo mutch like a anorektiker love his fucking sallad!!

loooooove U

2009-06-10 @ 14:16:39
Postat av: lingling

Men mina små hjärtissar, jag veeet helt galet börja verkligen typ gråta när jag gjorde det här! Saknar och älskar er alla! Puss från lilla mii

2009-06-10 @ 16:06:35
Postat av: Bauli

Åhh sötj'ävele du! Jag önskar verkligen att man fick se dig snart ! De kommer inte vara någon som kan i ens närheten styra upp en sån resa vi gjorde i sommras!



Sakna sakna bästa sara!!!

2009-06-10 @ 18:15:01
Postat av: Looli

LOOK what I can do with my feet :D

Pirjo har abstinens efter Jukka!



Efter HELA TEAM Pirjo&Jukka!

2009-06-10 @ 22:39:53
Postat av: Veli-Matti

Men ååååååååååå vi hade det så kul! kom hem snart Sara så vi kan ha en reunion! saknar er!

Puss Puss Puss

2009-06-12 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0