MORNING SUNSHINE

Godmorgon, här kommer lite bilder från morgon promenaden. Det är hur varmt som helst idag på gott och ont. När klockan var 8 imorse kändes det som att den var typ 12. Idag känner jag mig pigg, glad och fin. Min käre vän som sprang Marathon nu för nån vecka sen skrev i ett inlägg att hon hade exakt likadana skor som mig, det är ju helt sjukt. Vi har pratat om typ allt men inte om skor så har vi exakt lika. Vi är systrar med telepati helt enkelt. Hon har alltid vart min bästa bästa och även fast vi inte pratar varje dag eller att det kan ha gått år utan att vi har umgåts så har hon alltid och kommer alltid finnas i mitt lilla hjärta. Nu har hon till och med beställt en sluta röka bok till mig och skickat den till Thailand, hur gulligt är inte det? hon tänker på mig och det tycker jag om. Ibland vill jag vara 17 igen som M brukar säga Those were the days! Tror nog att när jag kommer hem får vi nog pallra oss ner till lilla torget och äta en pizza, jag ska äta en capriciosa med extra BURK champinjoner och hon ska äta en vegetarisk med massa kronärtskocka på. Anywho här kommer bilderna och en liten godmorgon hälsning från Nong Boa Lake.

/>




Så här såg himlen ut imorse från min balkong.

Pompis tar ett litet dopp i "fontänen" uppfostrad hund!

Min bebis, är det varmt så är det!

Kines tempel

Ett varv runt är 2 km

Himlen när vi kom hem

Finaste templet i stan dom har vääärsta mysiga trädet bredvid med en massa mysiga röda kines lampor. Papp lampor.
Nu ska jag jobba hoppas ni har haft en toppen morgon och kommer ha en fortsatt trevlig dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0