LOVELY SATURDAY


Mys på bakongen är min favorit!


Idag blir det paraply drinkar på balkongen. Ska mixa massa frukt och blanda i rom. Mums daquiris!
Iförrgår köpte ju jag och Peter en Blender och en ugn så vi ska inviga mixern med dom godaste drinkarna.
Köpte den här söta kjolen i Bangkok och linnet. Linnet var det första jag såg på Chatuchak och det kostade ynkliga 39 baht = 9 kr typ. Helt sjukt billigt. Man ser inte det här men kjolen har massa söta pastelfärgade prickar. Och linnet har ju 3 vita stora knappar så jag tycker att dom passar så fint ihop. Min garderob är helt full nu sen vi var i Bangkok, jag ska ta bilder på allt sen så ni får se. Igår köpte jag en ny "garderob" jag ska köpa en till sån ställning så det blir lite som en walking closet. I like! Ska också ta en dag och kolla runt till alla er som har bett om att jag ska köpa vissa saker. Det bllir troligtvis först nästa helg. Och vi får se då vad som finns. Som det ser ut i Udonthani så är det inte samma sak som i Bangkok att det finns många exemplar av samma sak jag kan däremot hitta liknande saker. Oftast finns det bara ett exemplar av varje plagg / sak men jag ska ordna till er!


Min fina garderob

Closer look at closet


Peter var gullig och gjorde en banan shake åt mig, han är min bitch! Hahaha!

Nu ska jag jobba på!
Summer kisses!

Kommentarer
Postat av: M

Provade en liknande kjol igår, samma stil med lite volang och kort fast blå eller röd/rosa, kunde inte välja färg så köpte ett par shorts istället... Så kan man också lösa beslutsångest! Stor kram!!! Bästa med hela födelsedan att du ringde!

2009-06-27 @ 17:05:04
URL: http://malisens.blogg.se/
Postat av: Tess

Men visst att klädbockar är det absolut bästa!!! ;P Fast jag är fasligt trötta på mina och tänkte byta ut dem när vi flyttar!!! om vi får läggan vill säga :D

Kram

2009-06-29 @ 11:34:29
URL: http://rosatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0