LILLASYSTER

Jag sa ju till dig att jag köper vad du vill och postar det till dig! Klockor väskor skor klänningar you name it. Jag kan fota det jag hittar och köpa det om du gillar det. Du vet Thailand har frimärken också som i Sverige det är det som är så fiffigt att man kan skicka post till varann ;) Hihihi! Säg bara typ vad du vill ha här finns huuuur mkt som helst! I fix it. väskan kostade 60 kr klänningen kostade 30 kr. Skjortor kostar om man köper 6 st kostar dom 20 kr st. Klänningar kostar aldrig mer än 60 kr MAX har inte vart med om att dom kostar mer än 30 kr men det finns säkert. T-Shirts kostar MAX 20 kr ofta kan man köpa 6 st för 10 kr st. Bara säga till älskling det vet du. Ni andra mina underbara kan också bara säga till om ni vill ha nåt speciellt som ingen annan har så fixar jag det åt er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0