KUNGLIGT BESÖK

Som vanligt i framtiden så har jag aldrig med mig kameran när det väl gäller. Detta innebär med största sannolikhet  att jag aldrig kommer bli någon papparazi. Vi tog en promenad med Pompe runt Nong prajak och det var extremt mkt poliser, militärer och polisbilar där. När vi har gått ca 50 meter blir vi nerkörda från gångbanan och självaste Prinsessan kommer joggandes i adidas cykel byxor en vit piké och vita promenad skor. Med henne var det 4-5 cyklande poliser framför henne 5 livvakter samt 5-6 poliser bakom henne, skön bevakning. Inga fick ens gå i närheten av henne varken framför eller bakom. Vi stog en meter ifrån Prinsessan Siribhachudhabhorn, kronprinsens äldsta dotter som är född 1982 (fin årgång).
Jag blev helt till mig, jag älskar Thailändska kunga familjen och hyser stor respekt för dom. Vi gick på och mötte henne igen efter halva varvet denna gång gåendes. Hon såg mäktig och ståtlig ut. Tyvärr så glömde jag kameran, skit också!

Prinsessan Siribhachudhabhorn

Prinsessan Siribhachudhabhorn

Kungafamiljen

Världen är liten, nu ska vi bara komma på ett sätt att infiltrera i kungafamiljen vi har planer!
Hahaha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0