KLIPP DYKARN

Jag tänkte lägga in det här förut men jag fick inte för Peter, men nu har jag övertalat honom och jag hoppas att alla tar det "skämt och sido" Hahahhaah! Han är ju för go min bästa vän! Kolla in super dyket!



Va just på Macro och skulle köpa Yoghurt men den var slut så blir kanske nån macka på lunchen är inte ett dugg hungrig eftersom jag har proppat i mig kaffe och det är så varmt. Igår gick det jätte bra på jobbet trots strömavbrott och blixtar och dunder. Önskar att jag hade haft min kamera så jag hade kunnat filma, har aldrig sett så mycket blixtar och så högljudd åska i hela mitt liv. Galet! Vi tände födelsedagsljus och låg och pratade, mitt nästa köp blir en kortlek.

Saknar J idag jätte mycket!

Nu ska jag jobba vidare har vart en bra dag idag också. Allt går åt rätt håll!

Kjelle, nu verkar er granntant bo i huset och visa sig ute på heltid. Jag kanske ska norpa bordet? Hahah!

Cheeerioooos kiddos!

Kommentarer
Postat av: M

Sällan skådat gulligare klipp! Love it! Jag kan inte dyka så jag ska väl inte snacka men de där böjda benen är oslagbara! Och hälsningen i början... Charmig som alltid är han din vän! Ditt skratt gör ju inte klippet sämre heller... Stor Kram

2009-06-02 @ 18:50:39
URL: http://malisens.blogg.se/
Postat av: Sara

Men gullo tack! jag veeet han är ju så himla charmig!

Hahaha! Puss

2009-06-03 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0